This blog is about my life as a girl... :-)

Scrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image Generator

BLOG INI KEPUNYAAN AKU.....!!

Thursday, February 10, 2011

Today is my bufday.....!!


Hahaha... 
Hari ni genap aku 23 tahun... 
Hepi sangat.. Kenapa happy??
Sbb tahun ni aku ade azam baru... 
Yang perlu disettle kan... 
Hopefully aku berjaya capai semuanya... 
Tahun yang sesuai bagi aku untuk menaiktarafkan tahun bahagia untuk aku.. 
Hehehe... 

1. Aku nak graduation tahun ni...

Semoga aku dapat mengharungi zaman graduation ku dengan bahgianya bersama segulung ijazah...



2. Lepas grad, mesti la nak kerja... 


Hopefully aku dapat kerja yang sesuai denganku and dapat menjalankannya dengan baik..
3. Lepas dah kerja.. Aku mestilah kumpul duit...

Harap2 dapat lah kerja yang bagus and dapat kumpul duit sebanyak itu..



4. Lepas dah kumpul duit, mesti la nak bertunang... heheh

Alangkah bahgia nya aku time ni... Huhuhu...

5. Lepas dah tunang, boleh la berkahwin... Wow...

Hahah.. Ini maybe tahun depan kot... Xcukup den kumpul duit... Huhu
Tinggi betul angan2ku ini... Hahah..
Hopefully aku dapat capai targetku ini...
Tapi yang penting... Aku nak kek hari ni... 
Sapelah yang akan sambut birthdayku ini.. Huhuhu..

Alangkah bagus nya ini kek ku... Lawanye.. Suke betul color merah... :-)
Apa-apa pun terima kasih kepada sesiapa yang wish kat aku my birthday..
Thanx... Terasa bahgia je... Heheh.. 
Terutama kepada kekasih and family ku...
Tak lupe jugak sahabatku... Dan kawan2 ku yang mengingati...

Alhamdullilah... Thank you so much... :-)

Hak milik terpelihara oleh NUR IZDIHAR SYAHIRAH :)

No comments:

Post a Comment