This blog is about my life as a girl... :-)

Scrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image Generator

BLOG INI KEPUNYAAN AKU.....!!

Monday, January 3, 2011

2011......


Wah... 2011 sudah bermula... 
Lambat sikit ar post blog... hehehe... 
Kena bina azam baru yang mendalam...

Hopefully tiada masalah yang mengganggu ku... 
Tolong la jauhkan semua masalah tu.. Takot betul la... 
Tahun baru ni penentu segalanya...

Adakah aku dapat abis blaja dengan cemerlang..? 
Adakah aku dapat bekerja di syarikat IT ni..?
Adakah mama and ayah akan terima kekasihku ini..?
Adakah abgku akan kahwin pada tahun ni..?
Adakah..?? Adakah..?? Adakah..??


Semuanya perkara yg akan merunsingkan ku.. 
Itu ada lagi xsebut.. Huhu..
Apakah akan berlaku ke atas diriku nnt..?? 
Aku lemas dgn semua masalah ni... Penat sangat...

Yuppp.. Aku penat da nk pikir pasal nih...
Kenapa penat?.. Ntah la... Susah nak diterangkan kenapa penat..
Hanya aku je yg taw nape aku penat ngan sumer nih..
Maaf.. Bukan kate tak bersyukur..
Tapi aku rase penat yg teramat2 sgt dah..

 
 
Ntahla... Perlu ke aku cerita kat sini... 
Tapi aku malu... Kenapa la aku terlibat dengan semua ni..?
Biarkan je la... Aku cuma nk ade tempat untuk meluahkan apa yg aku rase.. 
Biler aku rase nk nanges ke nak marah ke nak suker ke, aku citer kat blog ni... 
Teman aku yg paling aku percaya... Yang bagi aku ketenangan..


Walaupon blog nh bisu, atleast aku dah luahkan kat sini..
So, aku da lega... Aku tak peduli da ape org nk kate kat aku sebab ni blog aku.... 


Aku dah tak heran... Tak tau cmne nak cakap dah.. 
Yang pasti aku dah muak... Aku penat...
Aku letih dengan kehidupan yg aku lalui skang..
Aku tau aku dulu jahat... Buat benda bukan2.. Tapi aku dah berubah...
Please jgn bagi aku give up dengan kamu...



Okeh.. Aku bukan nk dapat perhatian dr sesape... Aku sekadar luah aper yg aku rase.. Terpulang pade yg menilai... Ini yang aku rase stakat nh... 



YA ALLAH..
Ampuni hambaMU ini Ya ALLAH
atas segala kealpaan yang aku lakukan...
YA ALLAH..
jika benar dia (lelaki) tercipta untukku..
maka KAU dekatkanlah hatiku dengan hatinya..
jika dia bukan milikku...
damaikanlah hatiku dengan ketentuanMU...
 

Hak milik terpelihara oleh NUR IZDIHAR SYAHIRAH :)

No comments:

Post a Comment